30 Ocak 2012 Pazartesi

Ikea çıkartması :)

Dün saoguga ve çok rahatsız olmama ragmen
ıkea krizim tutunca :) ikna ettim eşimi ve solugu ıkeada aldım amacım kumaş almaktı ama istedigim bi kaçı kalmayınca digerlerine bi bakalım dedim iyikide bakmışım çok ucuza kapatı verdim yanındada bişiler daha aldım böylece işte ikea ganimetlerim azıcık gezdim bunları aldım bıraksalar sabahtan akşama bütün evi dizerim herhalde :))))
bardak aşkına bu bardaga benzer evde iki bardagımız var kavga çıkıyo ben içicem diye aldık bi kaç tane daha kavgalar bitti :)

Bu kupanında mavisini aldım bir bardak delisi olarak bayıldım şekline ne zamandır aklımdaydı bu zaman kısmetmiş yakında koyucak yer bulamıycam kupaları :)

bu kumaşdanda mutfagıma ciciler yapmayı düşünüyorum metresi normalde 17,95 ama indirime girmişti 4,95 den aldım metresini

bu kumaşda indidirme girmiş 7 liraydı metresi

bu ara elektirik kesintisi fazla olunca tealıght mumlar yetmez oldu ıkeaya gitmişken bunlarıda alıverdim
resimler ıkeanın kendi sitesinden
ama tavsiyem haftaiçi daha sakin oluyo hele okullar tatil diye daha bi kalabalıktı dün böylece blogumun en uzun postunu yazmış bulunuyorum...

6 yorum:

  1. hepsi çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. bende çok begendim kumaşlarla ne yapıcagınızı merakla bekliyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış anlaşılmasın pembe olanı kullanıcak yer bulamadıgım için almadım sadece fiyatı uygun belki birinin işine yarar diye ekledim bakalım becerebilirsem güzel olurlarsa eklerim onlarıda buraya :)

      Sil
  3. ikeanın objelerine bayılıyorum :)) gittiğim zaman bişey almadan çıkmam herzaman alınacak bişey var sizinkilerde çok güzel güle güle kullanın hele şu üzerinde eller olan kumaşa bayıldım merakla bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle her zaman alınıcak bişey vardır hiç yoksa mum bitmiştir evde :)

      Sil