28 Mart 2013 Perşembe

Çok yogunummmmmm ve yorgunummmmmmm...

Merhabalar ben geldim çok ama çok yogun bir dönemden geçiyorum herşey üst üste geldi nerden başlıyıcam bilmiyorum ama kafamı kaşıyamıyorum haftasonu hele pert oluyorum resmen internete bakıcak vakit bulamıyorum çogunlukla facebook yada instagramda kısa kısa takılıp kaçıyorum.
Önce yarım kalan okul macerasına geri döndüm sonra arapça kursuna başladım pazar günü sabahtan akşam nerdeyse eeee tabi bu arada kuzu babasıyla yada babası yoksa anneannesinde kalıyo onun içinde benim içinde çok zor bi ayrılık oluyo ama yavaş yavaş alışıyoruz hatta arasıra anneannede bırakıp sinema planları kuruyoruz bi kaç saatlikde olsa :)
Sonra etrafımdaki insanların arkadaşlarımın ve ailemin yogun talepleri üzerine kendime bir elişi dükkanı açtım hatta hızımı alamadım bi kaç yerde birden sayfa açtım kendime eeee bide satış yapınca degmeyin keyfime şimdi fırsat buldukça yeni üretimler yapmaya çalışıyorum tabi bu yogun tempoda çok zor oluyo ama keyifle üretiyorum sizde bakmak isterseniz
intagram kullanıcı adım kircicegihobitasarim burdan
emeksensin adresim http://emeksensin.com/kircicegi burdan
facebook adresim https://www.facebook.com/kircicegiht
teminedin.comkircicdegihobitasarim.teminedin.com
adreslerinden yaptıklarımı görebilir sipariş  verebilir yada tavsiye edebilirsiniz :)
Reklamımıda yaptım :D


Eeee hepsi bumuydu yani diyebilirsiniz tabikide bu degil uzun zamandır ev arayışı içerisindeydik alabilmek için iki göz olsun bizim olsun diyorduk eee sonundada oldu dün itibariyle tapumuzu aldık şimdi içinde ufak tefek işleri var onlarda hallolduktan sonra sıra taşınmaya toplanmaya gidip yerleşmeye gelicek bakalım bu kadar işin arasında nasıl yapıcam nasıl yetişicem bilmiyorum allah bi kolaylık verir inşallah diye dua ediyorum.Ahhh bide o kadar yorgunumki sanırım bahar yorgunlugu bu olsa gerek tüm gün kıpırdamasam memnun olucam ama evi kim toplıycak yerleştiricek bilmiyorum ki:(
Tabiki sadece taşınma telaşı degil yeni ev demek yeni ciciler demek dikilecekler, alınıcaklar  derken listeler uzayıp gidiyor bakalım ne gibi ciciler çıkıcak merak ediyorum ciciler bitip yerleştikten sonra resimleriyle kutu evimizin fotograflarınıda paylaşırım inşallah sizinle şimdilik benden haberler bu kadar dualarınızı benden esirgemeyin alnımın akıyla bu iştende çıkayım inşallah.
Allah'a emanetsiniz görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. hayırlı olsun.Çok güzel ürünler alnınızın akıyla çıkacaksınız bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için herkes aynı şeyi söylüyo bakalım güzel şeyler olucak inşallah :)

      Sil