13 Şubat 2012 Pazartesi

Bugünlerde kuzuyla ben...

Ahhh nerden başlasam bilemedim bu aralar hastalıklarla geçiyo vaktim bi türlü iyileşemdim tam iyileştim deyip eve girişiyodum ki tekrar hastalandım ve hala devam ediyo ev derseniz Allah'a emanet yerde halılar yok yıkamadalar benim halılara gıcıklıgımdan 6 ayda bir yıkanıyoda en geç kendileri :) canım hiç bişeye dokunmak istemiyo ne yalan söyliyim kuzuda keyifsiz sanırım gene diş çıkarıyo elişlerimde olmasa ne yaparım bilmiyorum aklımda bir sürü proje var ama yapacak adam yok o ayrı tabiii bi battaniye var elimde kaç ay oldu başlıyalı hatırlamıyorum bile düşünün yani bu aralarda ipliksizlikden duruyo garibim inşallah bi kendi toplıyım gidip alıcam ipleri son sürrat örüp görücüye çıkarıcam...
Kuzumda bu aralar bıcır bıcır bi fena bişiy oldu o olmasa ben ne yapardım bilmiyorum diyorum bazen değişiktir bizim kuzu yemekle hiç arası yoktur mesela ama lahmacun,çiğköfte dendimi kaybediyo kendini 1,5 yaşındaki çocuk normalde şeker, çikolata ister babasından bizimki lahmacun istiyo babası akşam eve gelirken onun yaşıtları dogru düzgün konuşlamazken bizimki kafamızı ütülüyo akşama kadar :) bi şarkı söylüyo görseniz çocugu olanlar bilir çufçuflar diyarını işte onun şarkısını uyarlamış bizimki annesi örüyo o söylüyo iplikler lalalala diye kuzum benim yaaa akıl küpüm daha iyileriyle karşınızda olamk dileğiyle...
Allah'a emanet olun :)

2 yorum:

  1. havalar ısındı mı hiç bitmez o battaniye, ona göre ipi tedarik etmeli biran önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İP tedarik edildide işlerden ve kuzudan vakit bulunup yapılmayı bekliyo inşallah tez vakitte biticek :)

      Sil