23 Şubat 2012 Perşembe

Hobi malzemeleri ve ilk dikiş denemem

Hobi malzemelerimi incik boncugumu bir araya toplama ugrasi veriyorum nicedir dün gece tamamen el attim nedense olmuyo bi turlu hepsi bir araya gelmedi incik boncuk kuzunun mama kavanozlarina dolustu digerleride kutulara bi kismida atmaya kiyamadigim kasik sandigima gene bi cok kisiye daginik gelsede bana gore herseyin yeri belli artik bundan sonra once daha buyuk bir dolabin sonrada bi hobi kosesini daha sonrada bi hobi odamin olmasinin hayalini kurup hayallerimi yavas yavas gercege donusturmenin umuduyla yasamaya devam edicem...
Birde su temizlik isi bitip kur'an imi okutup sonrada hobilerime yapmak istediklerime geri donebilirsem ne mutlu bana ;)

Buda parçasını 0,50 kr aldıgım pamuklu saten kumaşlardan kızıma diktigim nevresim takımı
eksikleri vardır muhakkak ama bence acemi olarak güzel oldu darısıı kendim için aldııgıım kumaşların başına inşallah :)

Ev düzenledikçe dikilenler serilenler bir bir yayınlanıcak inşallah :)

7 yorum:

  1. cnmmm ellerine saglık çok güzel olmuş bence elin alıştıkça daha da güzel şeyler çıkarırsın birde çok uyguna almışsın kumaşı nerden aldın bana lazım aslında benim kızçelere diktirsem iyi olur çok öptm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok saol inşallah kuzudan zaman bulursam çıkıcaklar :)
      Kumaşları geçen sene kasımpaşanın cuma pazarında parça kumaş satan bi yer var ordan almıştım her zaman denk gelmiyo malesef...Eger o taraflara yolu düşen biriysen bakmak lazım...

      Sil
  2. elinize sağlık, dikiş tutkunluğu böyle başlıyor zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler begenilerekde pekişiyo sanırım :)

      Sil
  3. AAH AAAH KUMAŞ,DİKİŞ...İŞTE AŞK♥♥♥

    YanıtlaSil
  4. çok gğzel gerçekten . İşyerim klasik mobilya dan selamlar

    YanıtlaSil