22 Mart 2012 Perşembe

Bakırköy cumartesi pazarı

Geçen haftalarda annemle birlikte ögleden sonra hayde bakırköy pazarına dedik kalktık çıktık yola öglen gittik diye hayıflansakda zaman geçtikce pazar tenhalaşınca iyikide gelmişiz dedik bide hava o kadar soguk olmasaydı kim bilir daha ne kadar gezerdik bilmiyorum bir sürü cici aldım annem durdurmasa dahada alırdım sanırım ayyy bayılıyorum alışveriş yapmaya yahuuu beni nasıl rahatlatıyo anlatamam size :)

Bu güzel kumaşlar etek olucak yakın bi tarihte annemin ellerinden çıkarak resimde soluk gibi dursalarda çok tatlı renkleri var aslında.

Buda alel acele pazar çıkışında bi magzadan aldıgım şalım o kadar yumuşak ve rahat bi kullanımı varki aldıgım günden beri başımda desem yalan olmaz :)

Buda mutfagımın yeni cicisi çok kullanışlı bardaklarda öyle oraya buraya kaymıyo bayıldım bunada.

Buda kuzunun cicisi bi tane daha var aslında ama onu kirletince çekmeyi unutmuşum nede yakışıyo pembeler benim fınfık kurduma :)


Bunlarda runner yapma düşüncesiyle çok komik bi fiyata aldıgım kumaşlarım ikisine 0,50 kuruş verdim :)

Nar dedim nar işittim son zamanlarda ama bi türlü içime sinen bişey bulamadımdı bulduklarımda çok pahalı gelince pazardada bunları görünce kardeşimden dogum günü hediyesi yapıverdim bunlarıda :)(burdan teşekkürde edelim kardeşcigime dimi ama :P)

Bunlarda resmini bir türlü dogru düzgün çekemedigim masa örtülük kumaşlar görür görmez aşık oldum kendilerine biri gümüş digeride çok tatlı bi krem çift taraflı kullanılabilecek kumaşlar kısmet olursa dikilmiş hallerinide görecegiz inşallah :p


Bu aralar kumaş ve hobi adına ne varsa gördügüm begendigim almaktayım hatta evde koyacak yer sıkıntısı çekmekteyim ama icraat yok nedense tembellik çok feci çökmüş durumda yaşanan olayların etkisimidir?,yoksa ben mi tembellik yapmak istiyorum,kışmı yordu bilmiyorum ama bakalım hayatıma bu aralar fatklı bi yön verip erken kalkıp işleri kuzuyla halledip onun uyudugu vakitlerde bişiler üretmeye çalışıcam diye planlıyorum ama Allah nasip ederse çünkü genelde olmuyo planlarım bakalım mevalm neyler neylerse güzel eyler diyelim
Allah'a emanet olun görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder