25 Mart 2012 Pazar

Hediyem :)

Uzun süredir netbook almayı düşünüyoduk ama hem kafamıza hemde kesemize göre bişey bulamamıştık dün tvde teknosada indirimi gören eşim bunu alalım dedi ama onun iş saatinden sonra oldugu için dagıtım kardeşinden gidip bakmasını istedi ömür plazadaki teknosaya sadece iki tane gelmiş ve gelmesiyle bitmesi bir olmuş acık üzülsemde içimdeki ses olsun bu olmazsa istedigin asus bilgisayarı alırsın diyodu :) ama canım eşim ne yapmış etmiş bulmuş bi tane işyerinin yakınlarındaki teknosadan ve öglen eve geldiginde elinde bilgisayarım vardı onun demesine bakarsak erken evlilik yıldönümü hediyesi oluyo kendileri gerçi henüz 3.5 ay gibi bi zaman olmasına ragmen erken gelen hediyem oldu her nekadar ben kabul etmesemde eşim şimdi aldım işte o zamana kadar bilgisayarsız kalmıyasın diyerekten geçiştirsede bende heee diyerekten geçiştirdim :) aaaa bu kadar erken olmazki dimi ama neyse geçen seneki gibi bi tatil olursa evlilik yıldönümümüz zamanında o zaman kabul ederim eger okursa canım eşim burdan alır mesajı :) buda postu yazdıgım yeni cicimin fotosu pek güzel olmadı ama neyse idare edin artıkın
Buda cicimin yakından görünümü sayılır önünde bulunanlarda arkadaşımın yeni dogan bebegi için hediye olarak yapmaya çalıştıgım bebek şekerleri bi çok sitede gördüm bunları resmini nerden kaydetmişim hatırlamıyorum ama geçenlerde halece tasarımlar blogunda rastladım ve bunları yapmaya karar verdim bittiklerinde diger hediyelerimle birlikte yayınlarım tekrardan inşallah ben şimdilik şekerlerimin ve bilgisayarımın başına dönüp onlarla aşk yaşamaya devam edeyim gene görüşürüz Allah'a emanet olun :)

2 yorum:

  1. Evet bu evlilik yıldönümü hediyesi olamaz, daha 3 ay var unutulur gider, tekrarlasın bence eşin:)) iyi günlerde kullan.
    Yorum doğrulamayı kaldırırsan iyi olur çok zorluyor yorum yazanı öyle kargacık burgacık harfler yazıyor ki hani 3-4 tane olsa neyse 15 tane neredeyse bir de bir harfi yanlış yazarsan dön başa:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani bencede tekrarlasın hatta ne istedigimide yazdım buraya yardımcı olayım diye :)teşekkür ederim :) bu yorum dogrulama nasıl kaldırılıyo bulamadım bu konudada usta blogger olarak yardımcı olursanız sevinirim :(

      Sil