16 Temmuz 2012 Pazartesi

Sünnet hazırlıkları

Aslında üstünden bayagı zaman geçti haziranın sonunda teyzemin oglunun sünneti vardı herşey birden olunca ne yapıcaz ne edicez telaşına düşüldü teyzem şunumu yapsak bumu olsaki derken sen elleşme ben halledicem dedim bi kaç gün ugraşsamda sonunda güzel şeyler çıktı ortaya öyleki sipariş alıyomusun diye soran bile oldu etraftanda taktir görmek beni baya bi onere etti dogrusu çokca masrafa gerek yoktu aslında sadece şekerler için malzemeyi hazır aldık onun dışında evde ne varsa kullanarak bence çok güzel ürünler çıkardım ya sizce nasıl olmuşlar profesyonelce bu işlerle ugraşanlar fikirlerini beyan ederse sevinirim vallahi

Bu kapı süsümüz...


Buda tamamen benim tasarımım olan kına tepsimiz :)(tabiki çarşıdakilerden etkilenme oldu)

Buda kınaları dagıttıgımız sepetimiz...


Bunlarda kına keselerinin boyutu ve toplu pozları...

İsme özel konsepte uygun takı yastıgımız...


Mevlüd şekeri ve çocuklara dağıttıgımız kalemler...

Buda sünnet paşası Rabbim askerliğini damatlığını görmeyi nasip etsin inşallah...

Buda sünnet kuzusu kına günü ne oynadı benim kuzum şapkaylada pos vermek istedi bizde kırmadık onu çok eglendik kınada çok güldük oynamakdan sırılsıklamdı millet güzeldi böyle günler az oluyo tadını çıkardık bizde :)

Resimlerin çokluguna bakmayın kolaj yapmaya üşenince bu saatte hadi zaten bişey yazdıgın yok yükle gitsin dedim aslında başka postlar yapıcaktım ama resimlerin gelmemesi aksilikler ve ramazan gelmeden temizlik bitirme çalışmaları derken (ki hala bitmedi temizligim :( )nasip olmadı çok gecikti çok eeee olsun can sağlığımız yerinde bunada şükür diyoruz

NOT: Haticem bu postu okursan bana mail adresini yeniden gönderirmisin zira nedense olmadı bir türlü gelmiyo maillerim sana mesajını bekliycem canım...

1 yorum:

  1. canım benim bende bu kız nerelerde diyodum sagol tatlım hemencik yollayayım haticekaradayi@hotmail.com bu arada bayıldım sünnet konseptine herşey süper ellerine saglık

    YanıtlaSil