9 Ağustos 2012 Perşembe

Eyüp sultanda iftar...

Geçen hafta başında annem ve kardeşimle hep birlikte iftar için eyüp sultana gitmeye karar vermiştik ama olmayacak gibiydi çünkü zaten hastalıktan yeni çıkmıştım ben bu seferde migrenim tuttu ama ne tutma artık ayaga kalkıcak durumum yok hastaneye gidip iğne yemeden de kendime gelemedim açık hava ve iğne iyi geldi kendimi iyi hissedince doğru iftar için eyübün yolları tutuldu annem alındı kardeşime haber verildi ezan okunurken oturucak yer arıyoduk gezdik dolaştık kuzu çoştu kudurdu eyüp tü feshaneydi derken geceyi yaptık kitap fuarı yoktu ama karlı çıktım bi baya kitap alıp iyi para verincede sevindim dogrusu :)gece dönüşte sıkıntılı oldu biraz bu seferde kuzu migdesini üşütmüştü çıkardı kuzum yediği iki lokmayıda zaten kuş kadar yer benim kızım gerçi o gecenin sabahıda hastanede bitti ama neyse rabbim bu senede hastalıkla sınıyo bizi demekki bugünede şükür diyorum Rabbim daha beterlerinden saklasın bizi inşallah resimler eyüpte ki iftara ait görüşmek üzere :)

Yakışıklılığa bak beee...

Klasik Eyüp sultan pozu:)

Banyoda suyu görünce kuduran kuzu burdada oynamak için kudurdu :)

Büyümüşte tek başına yürüyo...

Mis kokulum benim :)

Sultan kayıgı...


Bundaki keyif kimsede yok :)

1 yorum:

  1. biz hala gidemedik inan çok istiyorum
    çok geçmiş olsun ayrıca canım

    YanıtlaSil