10 Ağustos 2012 Cuma

Her Güne Bir DUA 21...

Ey rahmeti bol Rabbim!
Günahların karanlığını gider üzerimden bana esenlik ve iman ver.
Bana hidayet nurları ver, beni nefsimin ve şeytanın şerrinden emin kıl.
Beni emanetinde emin kıl ya Rabbi!
Bana adalet duygusu ver beni adil kıl beni adaletin gölgesinde barındır.
İnsanlara zulmetmekten Sana sığınırım.
Beni Rahim kıl Rabbim beni Rahim kıl.
Sen ne güzel bir vekilsin Rabbim Sen ne güzel bir vekilsin.
Ey Allah'ım! Küfürden, yoksulluktan ve kabir azabından Sana sığınırım.
Günahlarımın ve hatalarımın tümünü bağışla.
Allah'ım beni yücelt, işlerimi düzelt,ihtiyacımı gider.
Beni amellerin en güzeline kavuştur.
Allah'ım ömrümün en hayırlı kısmını sonu,amellerin en hayırlısını sonları,günlerimin en hayırlısını da Sana kavuşacağım gün yap.
Allah'ım günahlarım denizlerin köpükleri kadar çok da olsa bağışla.
Allah'ım Hz. Muhammed(sav) ümmetine merhamet,mağfiret ve hidayet ver.
AMİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder