9 Mayıs 2012 Çarşamba

Bugünlerde kuzuyla ben 2...


Kuzunun dondurmayla ilk tanışması :) aslında sakınmıyoruz ama soguk oldugu içinmidir nedir pek sıcak bakmadı bu zamana kadar kuzu ama tadını alınca elinden alması çok zor olmaya başladı:)


Ne kadarda dalmış çizgi film izliyo pek görülmüş şey degildir aslında :)




Son dönem oyuncaklarıyla oynarken ve poz verirken kuzu sayıları benimle tekrarlayan kuzu bu oyuncakla bazılarının yerlerini şimdiden biliyo aslında daha fazla ilgi gösterse daha fazla şey ögrenicekde işine gelen noktada yapıyo sadece :)



Can sıkıntısından yapılmış yemeklerden sadece birisi eşim kpss kursuna başladıgından beri kuzuyla daha fazla vakit geçiriyoruz heleki haftasonları yok gibi bişey bizim için sabahtan akşama kadar kursda oldugu için eşim bi yerede gezmeye gidemiyoruz buda mardin usulü etli karışık dolma mardin gelini olunca ögrenilen bi yemek ve bizim evde herkes bayıla bayıla yer bide kısmetlidir bizim dolma ya misafir gelir oldugu gün ya bi yere gider buda tekirdagda yendi teeee :)





Bunlarda benim kasımpaşa cuma pazarı ganimetlerim iki haftadır aldıklarım hepsi birer metre uzunlugunda yüzelli santim genişliginde ve parçası sadece bi tl bi kısmından ne yapıcagıma karar verdim ne zaman yaparım bilmiyorum ama bakalım digerlerinden neler olacak...


Buda kuzunun gözlükle havası yerim onun havasını anne bak dözsük taktım pos beliyim diyo bide bana çok bilmiş kuzum yaaaa
bu aralar pek aramız yok kuzuyla aslında şu iki yaş sendromundan mı yoksa babasıyla vakit geçirememekden hep benimle olmakdan mı bilmiyorum ama çok inatçı ve hırçın bi çocuk oluyo bazen tanıyamıyorum kuzuyu gezip tozmaya daha fazla çalışıyoruz annanede daha sık kalıyoruz yada emine ananede (benim teyzem oluyo elifinde emine ananesi) daha fazla enerjisini atsın diye ama bazen her istedigini yaptıkları için mi oluyo diyorum bende kıyamıyorum bundan bişey olmaz filan diye yapıyoruz illaki bişeyleri elif herkezin gözbebegi tüm sülalenin en ufagı bide dillidir sevdiriyo kendini kimsede kıyamıyo ona ama umarım bu halleri çabuk geçerde bağrışıp çığrışmakdan kurtuluruz tez zamanda ama bi annecimmm dedimi iniyo bendede yelkenler suya ahhh o kuzu varya ooo Rabbim sağlık sıhhat versinde bunlarda geçecek inşallah diyorum görüşmek üzere Allah'a emanet olun...

4 yorum:

  1. minigi benim icin op,kokla:))))))cokcok
    blogumu tiklarsaniz,,,,,,harfleri yayinaladim
    insallah isine yarar
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cihan hanım öpüp koklamayıda seve seve yaparım :)

      Sil
  2. hehe o dondurma yiyiş nasıl çok tatlı maşallah
    geçer canım hepsi geçer sen merak etme alllaha emanet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım çok teşekkürler sende kuzularda Allah'a emanetsiniz :)

      Sil