4 Mayıs 2012 Cuma

Bugün ve hüsrana ugrayan projem...

Bugün bitermi diye düşünüyorum dün geceden beri bitti sanırım ama bu kadar aksilik anca bi günde gelir insanın başına kuzunun uyuyamasıyla başladık sabaha kadar ayakdaydı ve bi kaç saatlik uykuyla sabah erkenden uyandı ve çok mızmızdı neyse dedim ögleden sonraya kadar onun gönlüne keyfine göre hareket ettik o uykuya yatınca kutlu dogum için bu sene zamanında bişey yapamayınca ve yarında akraba gününümüz olunca dedim bişeyler yapayım aklıma internette bi çok yerde gördügüm her kadının illaki ihtiyacı olan ignedanlık yapmaya karar verdim önce bilege takılacak bişeyler aradım kumaş vesair bişey olsun diye aşağıdaki gibi daha fonksiyonel olan modeli yapmaya karar verdim böylece evde birikmiş olan kuzunun kavanozlarının bi bölümünü daha degerlendirmiş olucaktım kumaşlar kesildi dikildi yapıştırıldı süsleme kısmına geçildi kuzu uyanmadan bitirilsin diye ugraş vermekteydim çünkü kuş kadar uyuyan kızım uyanıkken kullanmıyorum silikon tabancasını bi saniyelik dalgınlıgımda elini yaktı bi kaç hafta önce neyse efenim devam edelim ben acele ediyorum yanlış oluyo filan derken bi ışık bi çatırtı ve bi kokuyla silikon tabancam yandı ve bom diye bi sesle tamamen iptal olunca anca aşağıdaki kadarını yapabildim ve böylece yarın güne giderken götürmem hayal oldu kuzuda uyandı hade dışarı çıkıp bakalım bulabilicekmiyim bi tabanca diye kuzuyla çıktık kapıdan kapıyı kapadım kitliycem oda ne anahtar yok kaldıkmı kapıda eşimi aradım erken çıkıcam dedi neyse dedik gezdik dolaştık tabancada bulamadık eşimde trafige takılıp geç gelince baya bi saat gezmek zorunda kaldım dışarda tabi kuzunun huysuzluguyla pek bi çekilmedi o kadar saat dışarda kalmak en nihayet kuzu gece yarısında uyuyup ev toplandıktan sonra yazıyorum bunları en çokta hediyelerimin gene gecikmesine üzüldüm yanlarında lavanta keseleri birer gül ve peygamber'imizden hadislerle süsleyip götürmekti amacım ama bundada vardır bi hayır diyorum umarım daha kötülerini yaşamayız gene çok yazdım başladımmı bitmiyo zaten bide bakın bakalım yaptıklarım bi işe yaramışmı yok eger olmamışlarsa hediye etmeyip daha iyisini yapmaya çalışayım görüşmek dileğiyle en güzele emanetsiniz...











Haaa bu arada varsa bu şişelerin süslemesiyle ilgili daha değişik fikri olan onlarda paylaşabilirler nasıl olsa daha var bu kavanozlardan bunlarda olmazsa onlarda uygularım :)

2 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar canım ellerine saglık bende isterem hehe :) bu aralar sık giremiyom bende sizi özledim ama napim misafir işte neyseki görüşecez artık bolbol çok öptm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim canım istedigin bu olsun silikon tabancama kavuşunca kapında bil :)

      Sil