18 Mayıs 2012 Cuma

Bugünlerde kuzuyla ben 3...

Günlerden bir gün bir televizyon programında annesiyle kek yapan kızı görünce bizim kuzunun tepkisi anne bisde dapalım oldu en uygun fırsatta kuzuyla kek yaptık bizde bende böylece kap kek yapmayı bi kez daha denemeye karar verdim sanırım bu sefer daha iyi oldu tadı müthişti nasıl bittiler anlamadım güzel yapmışım :P ev halkıda çok begendi tabi kuzuyla yapmak biraz zordu önce çekindi ellemek istemedi yada henüz yapamıyacağı işleri yapmaya çalıştı ama neticede annesini üzmeden yapıverdik kekimizi :) kuşum benim yaaaa



Ve kuzu kek hamuruyla tanıştı sade olanı pek begenmedi ama kakaolu olanla arası iyi resimde göründügü gibi :)


Buda kuzuyla birlikte yaptıgımız kekin çayla servis edilmiş hali pek düzgün kap kek görüntüsü elde edemsemde fena degiller işte :P (bu arada bardagımda ne güzel çıkmış öyle ahahaha yok yok ben kesin bardak delisiyim :)


Sabahın ilk ışıklarında sütünü içtikten sonra annesi ütü yaparken sızan kuzu :)


Burdada laz uşaklarına benzemiş yavrum :)


Aile boyu meyve keyfimiz sade çilek olan tabak kuzunun çilek aşığı benim kuzum yaaa bu huyu annesine çekmemiş seviyo meyveyi bakmayın en dolu tabak benim gibi gözüksede sagda olur kendileri yarısından fazlası kalmıştır üşenen ben boşaltmadıda tabagı :) tembel blogger :P



Bunlarda son yaptıgım elişlerimden birisi kuzenin siparişi üstüne yapıldı resimi o gönderdigi için kaynak belirtemiyorum buna benzer bişey yapmış olan varsa benim o derlerse yazsınlar bende kaynak olarak göstereyim

Bu aralar benden bu kudar kuzu uyurken ayaklarımda bu postu yapıyorum kuzu tam dalmış kende yatmaya gidiyorum herkese hayırlı cumalar Rabbim gününüzü hayırlı,bereketli,huzurlu ve mutlu kılsın inşallah AMİN...
Allah'a emanetsiniz görüşmek üzere...

4 yorum:

  1. çok tatlı maaşallah, keki sevicek belli :)blogger anneyim canım takipteyim, beklerrim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim önceleri sevmezdi ev kekini ama artık çok seviyo :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Begenmenize sevindin tesekkurler :)

      Sil